9 Aralık 2012 Pazar

Cekim yasasi!

Gel de inanma!

Hepiniz su cekim yasasi mevzuundan iyi kotu haberdarsinizdir eminim. Bir donem, cok populerken benim de "Secret" okumuslugum vardir. Her neyse, iyi, guzel, hos da neden olumsuzluklarla karsilasinca basarili oldugumu dusunuyorum da, olumlu olanlari bu yasayla bagdastiramiyorum bilemedim dogrusu.

Gelelim yazinin musebbibi konumuza, kisaca soyleyeyim "bir hafta cagirdim, oldu!". Nedir?, dediginizi duyar gibiyim. Efendim bu aralar calisma hayatina hizli bir geri donus yapmamla beraber zavalli beynim "overload / asiri yukleme"ye maruz kaldigindan, komut karmasasi yasamaktayim. Yaklasik bir haftadir, paranoyak bir bicimde anahtarimi unutarak disari ciktigima dair bir takintim vardi. Bunu oyle kuvvetli bir sekilde yasiyordum ki, sonunda olacagi belliydi!

Belliydi belli olmasina da canim bari Pazar gunu olmayaydi! Neden diyenlere hemen cevap geliyor, cilingir tarifesi ?!! Tataaaam, valla ben boyle bir uygulama olacagini hic dusunmemistim. Arkadas biz birkac ay once de bu duruma dusmustuk, 20 tl verdik oldu bitti. 40 tl nedir yahu? Allah sizi inandirsin salise surmedi kapiyi acmasi, bakin dikkatinizi cekiyorum saniye degil, salise!

Bir de ne ogreneyim a dostlar, bunun gece tarifesi, geceyarisindan sonra tarifesi ve hafta sonu kombinasyonlari da mevcutmus. Anlayacaginiz tarife 100 tl'ye variyormus. Bu kadar gerekli bilgi ve biraz icine oturma (kibarca soyluyorum) duygusuyla gecikmeli pazar gezimize gitmeyi basardik ama pes dedim yani. Yahu bir hafta bu kadar inanarak baska birsey cagirsam demek ki o da gelecekmis vesselam. Olan bizim "tuketim cilginligina kendimizi esir etmeyelim, alisveris merkezine gidip bir ton gereksiz para harcayacagimiza Koc Muzesine gideriz, cocukta biz de degisik bir yer gormus oluruz, paramizda cebimizde kalir" hesabina oldu. Yani anlayacaginiz evdeki hesap yine carsiya uymadi gitti.

Kissadan hisse,
  1. cekim yasasina dikkat ediniz! Neyi cagirip, neyi cagirmayacaginiz. ona ne kadar inadiginizla dogru orantida soylemi bu vakada gordugunuz gibi inanilasi.
  2. anahtarinizi kapida unutarak evden cikma olasiliginiz var ise mumkunse hafta ici gunduz unutmaya calisiniz.
  3. atasozlerimizi dikkate aliniz, hakikaten evdeki hesaplar carsiya uymuyor. ya hesap yapmayiniz, ya da yapacaksaniz fazla kasmayiniz, zira olmuyor :)
  4. tum olumsuzluklara ragmen, cocugu alisveris merkezi yerine daha faydali olabilecek yerlere, mumkunse acik havada bir yerlere goturmeye gayret ediniz. ( Bunu da sevgili Disney Anaokulu sahibesi Oya Hanim sayesinde bugun degerli onerilerini dinleyebilme sansina eristigim Prof. Dr. Gelengul Haktanir'in altin onerisi olarak sizlerle paylasmak istedim.)
Herkese Sevgiler,
Sebnem

fotograf, bafracilingir.com sitesinden alinmistir.

2 yorum:

TUĞBA dedi ki...

SEN OLMUŞSUN TATLIM..GÜLÜMSEYEREK VE DE İNANARAK OKUDUĞUM BİR YAZI OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK..

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Hmm. Olumsuzları çekmemek gerekiyor. Tekrarlamamak hatta içinden bile tekrarlamamk gerekiyor. Anladığım bu. Olumsuzlukları çekince kolayca geliyor da olumluları çekince bir türlü gelmek bilmiyor. Ona ne demeli?
Düşünüyorum da olumsuz düşünceler tüy siklet, olumlular ise obez oluyorlar galiba. :))
Harika bir paylaşımdı Teşekkürler.